A gdzie robiłeś diagnozę i czy na pewno N75 był uszkodzony. A może to jednak turbo???
Ubywający płyn chłodniczy-info str.3
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Ubywający płyn chłodniczy-info str.3
Witam miło i serdecznie.
Panowie mam mały problem, albowiem od jakiegoś czasu namiętnie ubywa mi płyn chłodniczy, co chwile dolewki itp... Dziś jak przegoniłem swoją czeszkę :twisted: na A4 Kraków Katowice, płyn znikł.... Miałem płyn, więc dolałem, przejechałem 20km do mechanika i znów się stracił....
Szukałem już po wielu forach, swoje tam już wyczytałem, ale może ktoś z was miał podobną sytuację i może opisać swoją przygodę.
Ja na tą chwilę mam nie za ciekawą wizję.... Mianowicie mój dobry mechanik boi się że głowice szlag trafił :evil: (niby wszystko sprawdzone) jest to możliwe w VWPancernVagen :?:
Bardzo proszę o opisy itp.
Gorąco pozdrawiam i wesołych świąt :szeroki_usmiech
TymonŻycie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
-
-
Witam,
Ano i ja mam coś takiego w swojej szkodniczce... Ubytek to około litra na 500mil, czyli jeszcze nie tak dramatycznie dużo, ale jednak. Po naradach z mechanikami wychodzi, ze uszczelka od głowicą sie przepaliła, czyli czas na szybką wymianę uszczelki na nową. Sprawdziłem olej, nie ma tam płynu, olej jest czysty, nie ma śladów majonezu ani pod korkiem, ani na bagnecie, ani mikroskopijnych kropeleczek wody... Czyli chyba zasysa powoli do komory spalania... (nie bardzo znam się akurat na tyym, bo nie miałem jeszcze nigdy przygód z uszczelkami pod głowicą). A więc będzie bardzo niebawem okazja do zmiany paska rozrządu. Acha, proponowali mi analizę płynu chłodniczego w trakcie pracy silnika pod kątem obecności spalin, ale zrezygnowałem, bo dla mnie sprawa jest w zasadzie jasna. Acha, wycieków kompletnie brak....
Pozdrawiam i wesołości świątecznej serdecznie życzę
Pablo28Octavia 1.9TDI combi 2001 black (tuned by Skoda)
Impreza WRX 2003 rally blue (tuned by Motherfucker's Tuning Team)
Komentarz
-
-
Tymon, A jak kopci, tak jak zawsze czy zmienila sie barwa i zapach spalin, bo gdyby plyn lecial przez uszczelke to bedzie roznica.
Najlepiej wysusz auto w garazu zobacz czy juz wtedy gdzies nie kapie, a jak bedzie sucho to po przejezdzce szukaj na laczeniach z chlodnica wlacznie. Nagrzewnicy tez latwo nie wyeliminujesz, bo jej nie widac. A A na czapke w gore to jeszcze przyjdzie czas.
Glowice, to namietnie padaly w 1.6TD :idea:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pablo28Acha, proponowali mi analizę płynu chłodniczego w trakcie pracy silnika pod kątem obecności spalin, ale zrezygnowałem, bo dla mnie sprawa jest w zasadzie jasna."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pablo28Sprawdziłem olej, nie ma tam płynu, olej jest czysty, nie ma śladów majonezu ani pod korkiem, ani na bagnecie, ani mikroskopijnych kropeleczek wody... Czyli chyba zasysa powoli do komory spalania...Byłe...:
Skoda S100L, rok produkcji: 1974
Skoda 120L, rok produkcji: 1988
Skoda Felicia, rok produkcji: 1995
Skoda Fabia I, rok produkcji: 2000
Skoda Octavia 1U, rok produkcji: 2005
Jest
Octavia 2, rok produkcji 2010
Komentarz
-
-
Po I zobacz czy korek trzyma ciśnienie - po odkręceniu powinien być słyszalny syk.
Po II obejrzyj wszystkie połączenia układu chłodzenia czy nie ma śladów wycieku
Po III zajrzyj pod osłonę paska rorządu czy przypadkiem nie poleciało uszczelnienie na pompie wody.
Jeszcze nie słyszałem o przepalonej uszczelce pod głowicą przy przebiegu do 200kkm :wink:
[ Dodano: Pią 23 Gru, 05 22:45 ]
Zamieszczone przez Rendi
czyli taka biała maź pod korkiem to jest wynik mieszania sie oleju z płynem chłodniczym ?
Komentarz
-
-
Tymon, jak chcesz miec pewnosc ze to nie uszczelka to: załoz na zbiorniczek wyrownawczy od chlodnicy prezerwatywe, i zobacz czy nie napompuje sie "sama" :idea: jak nie to uszkodzenia szukaj gdzie indziej natomiast jak sie napompuje to niestety czapka w gore (przedmuchy zawsze ida w dwie strony i to jest calkiem niezły test) kSZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PiotrusPo I zobacz czy korek trzyma ciśnienie - po odkręceniu powinien być słyszalny syk.
Po II obejrzyj wszystkie połączenia układu chłodzenia czy nie ma śladów wycieku
Po III zajrzyj pod osłonę paska rozrządu czy przypadkiem nie poleciało uszczelnienie na pompie wody.
jak ktoś jeździ na krótkich dystansach i nie zdąży zagrzać porządnie silnika to też to się często pojawia.
II- z tym miałem mały problem gdyż musiałem być w pracy, ale autko stało w warsztacie kilka godzin i pracowało na luzie, nie zaobserwowano żadnych wycieków.
III-pompa wody sprawdzona, jest ok.
Co do krótkich dystansów.... to ostatnio jak dolewałem zakupiony płyn w ASO to jeździłem lokalnie i spokojnie, natomiast wczoraj troszkę ją pogoniłem jadąc na kopalnie i stało się to co opisałem.
Zamieszczone przez howard7Tymon, jak chcesz mięć pewność ze to nie uszczelka to: załóż na zbiorniczek wyrównawczy od chodnicy prezerwatywę, i zobacz czy nie napompuje się "sama” jak nie to uszkodzenia szukaj gdzie indziej natomiast jak się napompuje to niestety czapka w gore (przedmuchy zawsze idą w dwie strony i to jest całkiem niezły test)
Jeśli dobrze rozumiem, jak się napompuje to, co? Szlag trafił głowice?
Zamieszczone przez MaicroftTymon, A jak kopci, tak jak zawsze czy zmienila sie barwa i zapach spalin, bo gdyby plyn lecial przez uszczelke to bedzie roznica.
Co do spalin to nie wiem, ale chyba tak samo.
Słuchajcie, czeszke mam naprawdę u człowieka, który nie należy do tych, co naciągają, ale każdy jest człowiekiem i może wystawić złą diagnozę. (Dlatego moje pytania)
Prace mam taką żę nie mogę sobie pozwolić na kilka dni bez aczeszki... Oczekują braci "Pe" na kopalniach :lol:
PozdrawiamŻycie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MartinezA tak wogóle to orientuje sie ktoś jaki może być koszt wymiany uszczelki pod głowicą? Z tego co słszałem to tanie nie jest."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez howard7Możesz jaśniej wiesz święta idą
Jeśli dobrze rozumiem, jak się napompuje to, co? Szlag trafił głowice
Sprawdze i dam znać, najwcześniej po świętach.
PozdrawiamŻycie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TymonPo II obejrzyj wszystkie połączenia układu chłodzenia czy nie ma śladów wycieku
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TymonSamiec a nie wiesz czy ma to każde ASO?
Czasem chyba tez dolewaja cos co reaguje na UV."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
ups, prosimy o dalsze info w tej sprawie, w chwili obecnej jak mi wiadomo autko jest na etapie diagnozy, więc czekamy cierpliwie. Ciężko mi uwierzyć by była to głowica, ale cóż mozliwe,( moż ebyło jej za ciepło braciszku czasami :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: )
Tak czy siak zrobione musi być by następny STAGE II i III miał miejsce :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Bądźmy dobrej mysli Brat"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
Pionek znów gra.......
Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
www.dynosoft.pl
Komentarz
-
-
No i odebrałem niesforną Czeszke...
Magia, autko było sprawdzane w każdym calu.
O dziwo nic nie cieknie, bangla i w ogóle...
Dziś przegoniliśmy ją do Bielska Białej, non stop pełen gwizdek i nic....nic nie ubywa płynu.
Wymieniłem się z Luckiem i będziemy obserwować.
Luca jutro wyrywa w trasę to ją przegoni, dzięki za rady itepe..
PozdrawiamŻycie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TymonWłaśnie się dowiedziałem że to do układu z klimy.
Komentarz
-
Komentarz